عشق فقط بارسا

عشق فقط بارسا
فوتبالي
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق فقط بارسا و آدرس fc.barcelona72.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لئو مسی دومین جلسه ی تمرین را به همراه دیگر هم تیمی هایش به اتمام رساند. کارلس پویول نیز در بخشی از تمرین در کنار گروه حضور یافت.

تیتو ویلانوا بعد از ظهر این پنجشنبه در دومین جلسه ی تمرین روز در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر، تیم را هدایت کرد. لئو مسی که صبح روز پنجشنبه به هم تیمی هایش ملحق شده بود، بعد از ظهر همان روز برای بار دوم به تمرین پرداخت. به نظر می رسد که این بازیکن آرژانتینی از مصدومیتی که او را از بازی روز سه شنبه مقابل هامبورگ منع کرد، به خوبی بهبود یاقته است.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


کارلس پویول نیز در بخشی از جلسه ی تمرین حضور یافت. این کاپیتان آبی اناری به هشت بازیکن بارسا ب (تیتو فمنیا، سرخی گومز، سرجیو روبرتو، پلاناس، رافینها، لیه، لوباتو و اویر) پیوست. تنها بازیکنی که در تمرین صبح حضور داشت اما جلسه ی بعد از ظهر را از دست داد، دروازه بانی به نام بانوز بود که با بازیکنان ذخیره به تمرین پرداخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:43 ] [ رهاجوني ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 7078
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1